Vad som händer.

 
Varför kf?

Jo för att tydligen käna pengar. Båda kännar ju pengar. (ägaren och publiken). Fast är det värt att få 200 fame för att kolla på en kort film. Jag menar det heter ju MOVIEstarplanet så varför kf?
Jag vill faktist ha en förklaring.
Jag har inte bloggat på länge eller lagt ut ngt på youtube men jag har inte hunnit. Jag har inte heller varit så aktiv på msp. Loggar ju bara in 1 gånger i 2 veckor eller ngt.
 
PLUS! Glömt bort mig?
 
Ja, det känns som att ni har glömt bort mig.
Ingen känner ju igen mig. Ingen skriver till mig i chatten. Ingen gillar mina ab's filmer eller bilder.
Vad har hänt? De enda sms jag får är ju om man kan få en present. Bara för att jag har skrivit statusen att jag ger ut presenter så betyder det inte att jag ger till alla. Jag funderar faktist på att ta bort statusen.
 
Mindre aktiv
 
Jag är inte så mycket aktiv längre. För att jag har ett eget liv. Jag bryr mig om de runt omkring mig min omgivning my real life! You only live once.
Inerst inne så vet jag att alla bara vill sluta med msp.
Meeen... tänk om jag blir bort glömd?
Men lägg av. ingen glömmer dig. skriv att du blir bara mindre aktiv. Du förstör din framtid. Dina ögon, din hälsa och massa andra saker. Du förendras. Kan du inte bara göra din omgivning glad och sluta spela ett 2d spel. 
 
Jag hoppas ni förstog. min åsikt (;
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: